Service- och Garantianmälan Pool

Här kan du skicka in ditt service- / garantiärende för pool till vald butik.

Berörd butik kommer sedan att ta kontakt med dig. Det är viktigt att du fyller i så mycket information som möjligt i din anmälan för att underlätta i ärendehanteringen.

» OBS: Läs gärna igenom vanliga frågor och svar gällande pool innan du skickar in en anmälan. Du kanske hittar svaret på din fråga redan där.

Viktigt
Innan du skickar in din anmälan, har du kontrollerat andra möjliga felorsaker som inte är ett fel på produkten? Se gärna felsökning i manualen.


Serienummer är obligatorisk vid garantiärende.

Butiken där inköpet var genomfört. Vid köp i webshopen, ange din närmaste butik.


Gör så detaljerad beskrivning som möjligt.

Är ditt ärende ett garantianspråk måste kvitto eller faktura bifogas.

Ta gärna en närbild och en mer överskådlig. Viktigt att de är så skarpa som möjligt.

Kontaktuppgifter * (obligatorisk)


Kontaktuppgifter







Bekräfta * (obligatorisk)



Poolsupport

Har du frågor kring din pool eller undrar över vad som krävs för att köpa och...

Vanliga poolfrågor

Här finner du frågor och svar på mycket som du som poolägare eller blivande p...

Servicetjänster

Här hittar du våra servicetjänster som vi erbjuder via våra butiker . Läs m...