Service-Garantianmälan Spabad

Här kan du skicka in ditt service- / garantiärende för spabad till vald butik.

Berörd butik kommer sedan att ta kontakt med dig. Det är viktigt att du fyller i så mycket information som möjligt i din anmälan för att underlätta i ärendehanteringen.

» OBS: Läs gärna igenom vanliga frågor och svar gällande spabad innan du skickar in en anmälan. Du kanske hittar svaret på din fråga redan där.



Serienummer är obligatorisk vid garantiärende. Det hittar du på en dekal i nederkant/sockel på badet.

Butiken där spabadet var inköpt.



Gör så detaljerad beskrivning som möjligt.

Gäller din felbeskrivning spabad? * (obligatorisk)







Är ditt ärende ett garantianspråk måste kvitto eller faktura bifogas.

Ta gärna en närbild och en mer överskådlig. Viktigt att de är så skarpa som möjligt.
Viktigt
För att kunna utföra service måste badet vara fullt åtkomligt och arbetsbrytare för att bryta strömmen måste vara tillgängligt. Det är ditt ansvar att frilägga nedsänkt/inbyggt spabad så att hela badet är åtkomligt vid service. Kostnader som uppstår på grund av installation som försvårar reparationen tillkommer.

Är spabadet nedsänkt/inbyggt? * (obligatorisk)




Kontaktuppgifter


Kontaktuppgifter







Bekräfta * (obligatorisk)